miércoles, 9 de octubre de 2013

LES MEVES AFICIONS I GUSTOS MUSICALS


Aquí teniu un poc sobre la vostra professora.


Decidir quina és l'afició que més m'agrada, és un poc difícil, ja que en tinc unes quantes.  Tal vegada destacaria anar al cinema, sempre que puc aprofito qualsevol moment per anar-hi.  No m'agrada veure les pelis a l'ordinador o a la tele. M'encanta la pantalla grossa, el bon so i, com no, menjar  "palomites" acompanyades d'una fanta de llimona.





Una altra de les aficions que m'encanta poder dur endavant, és la de viatjar.
Sempre que puc aprofito l'ocasió, faig maletes i allà que marxo.  Per jo, viatjar
suposa l'oportunitat de que cada dia sigui diferent, l'oportunitat de conèixer, persones, històries i llocs nous; és la possibilitat de conèixer-te a tu mateix a través dels altres. També és la millor manera d'obrir la ment, de ser més tolerable i de conèixer altres cultures i altres maneres de viure.   
En definitiva,   viatjar és viure!!!





Els meus gustos musicals també són molts variats, des de la música en català, passant pel Pop espanyol o anglès i també la música clàssica.  Dels meus cantant preferits destacaria a Bruce Springsteen, The boss.  No he pogut, encara complir el somni de poder anar a veure'l en un concert en directe


No hay comentarios:

Publicar un comentario